BLOG SOSIALIS HIJAU KENA CEROBOH

Salam semua,

Kami mendapat berita dari teman-teman yang menyebut blog sosialis hijau telah diceroboh. Berikut adalah komen yang disampaikan di KINI DAN SILAM.


Salam,

Saya adalah blogger Sosialis Hijau. Saya mohon pada tuan untuk keluarkan link saya dari blog tuan kerana blog saya telah di ceroboh. Bukan saya yang menulis blog bermula pada 22/3/10. Saya mohon sangat2 jasa baik tuan keluarkan blog saya dengan segera.

Sila hubungi saya di 019-4342479 untuk apa2 pertanyaan.

Terima kasih

2 ulasan

Tanpa Nama mod

bior btol kna hack..apapun bila dh bt blog br n FB.bgtau la

Reply

salam buat semua,

Setelah setahun blog sosialis hijau berada di persada siber maka pada 5 hari
lalu telah sampailah kekemuncak kejayaannya. Tajuddin dan anjing2nya semakin
kepanasan... Mereka merasa tergugat setelah melihat kejayaan blog sosialis
hijau berada di kemuncaknya sehingga menjadi blog top 10 di Pulau Pinang.
Mereka merasa amat malu dengan kejayaan blog sosialis Hijau meniti ke puncak
kerana blog yang mereka bina gagal untuk menarik minat pembaca. Sebagai
contoh blog Pemuda Pas batu kawan hanya di lawati seramai 200 orang setelah
setahun berada di alam siber. Bahagikanlah dengan 360 hari berapa banyak
yang mengunjungi blog mereka sehari... sudah pasti ini amat menyakitkan
hati.

Akhirnya untuk merasa bagaimanakan perasaan seorang blogger yang glamer maka
mereka telah merampas blog sosialis hijau sebagai tanda kebimbangan mereka
yang amat sangat. bukankah ini satu kejayaan yang amat besar bagi saya.

Hari ini saya bukan saja di kenali di seluruh Malaysia malah saya juga
mempunyai peminat sehingga luar negara..Lihat sajalah di kaunter
Internationale berapa ramaikah peminat Sosialis Hijau. Apakah mereka mampu
untuk melakukan sebegitu? Sudah pasti jawapannya tidak kerana mereka tidak
punya daya kretif dan hanya mengharapkan kebergantungan kepada orang lain
untuk berjaya.

Namun begitu saya kini telah pun membina blog yang baru dan InsyaAllah kan
terbit dalam masa yang bersesuaian. Tunggu saja kemunculannya. Biarkanlah
mereka menari dengan rentak mereka dulu. Kita lihat sajalah manusia yang
bercakap soal dosa pahala, syurga neraka, halal dan haram... Yang pastinya
setiap perbuatan di dunia ini sama ada yang betul atau yang salah tidak akan
lepas dari persoalan di akhirat nanti. Kita nanti saja pertemuan di sana
nanti.

Kepada blogger dan rakan2 FB yang banyak membantu saya ucapkan ribuan terima
kasih... Teruskan perjuangan menentang hipokrasi...

Sosialis Hijau

Reply

Categories

Pengikut